Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/0928
OBOWIĄZKI:
- obsługa biura administratora,- sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów i prowadzenie procesow inwestycyjnych związanych z termomodrnizacją budynków i efektywnością energetyczną,- obsługa klienta,- udział w spotkaniach z mieszkańcami budynków,- obsługa urządzeń i narzędzi cyfrowych w pracy administratora w tym obsługa smartfonów z dosępem do internetu, aplikacji MMSoft-Lokale net,- obsługa bazy danych SQL,- obsługa elektronicznej poczty- POP3, IMAP, - obsługa programów środowiskowych MICROSOFT,- obsługa urządzeń wielofunkcyjnych - scaner, kserokopiarka, drukarka,- obsługa mobilnych urządzeń odczytu i analizy danych pmiarowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: księgowość
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: księgowość
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: zarządzanie
Uprawnienia: obsługa komputera, znajomość Open Office,Word, Exel


Wymagania inne:

Projekt "EUROAKTYWNI"

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną...

  • POLPHARMA S.A.

  • Gdańsk
  • 2025-07-01

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...

  • REMONDIS Sp. z o.o.

  • Gdynia
  • 2025-06-30

Specjalista ds. administracji lokali

- zawieranie i zmiana umów najmu lokali administrowanych przez jednostkę;- przejmowanie i przekazywanie najemcom / dzierżawcom lokali i nieruchomości;- kontrola przestrzegania zgodności użytkowania z warunkami zawartymi w umowie;- monitoring...

  • Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

  • Gdynia
  • 2025-06-25