REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
- Koordynacja dokumentacji pracowniczej
- Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych,
- Prowadzenie rejestru korespondencji,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji,
- Koordynacja szkoleń BHP,
- Rejestrowanie Pracowników na badania,
- Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych do systemu
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. wykształcenie średnie
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
- Znajomość obsługi komputera (program Ms Office 365, w szczególności programu Excel)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, sumienność, rzetelność
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pakiet socjalny
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Technik administracji
Opis i zakres obowiązkó stażysty:- przyjmowanie, rozdzielanie i ekspedycja korespondencji,- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji,- prowadzenie rejestru korespondencji,- pomoc przy pracach biurowych, - inne prace zlecone Wymagania...
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Oferta stażu dla osób do 30 roku życia- obsługa biura i administarcji- wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych- organizacja terminarza spotkań- obsługa zamówień i dokumentacji handlowej- organizacja transportu towaru- archiwizacja...
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i...
Najnowsze komentarze