REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
- Koordynacja dokumentacji pracowniczej
- Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych,
- Prowadzenie rejestru korespondencji,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji,
- Koordynacja szkoleń BHP,
- Rejestrowanie Pracowników na badania,
- Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych do systemu
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. wykształcenie średnie
- Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
- Znajomość obsługi komputera (program Ms Office 365, w szczególności programu Excel)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, sumienność, rzetelność
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pakiet socjalny
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego
Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną...
Specjalista ds. administracji lokali
- zawieranie i zmiana umów najmu lokali administrowanych przez jednostkę;- przejmowanie i przekazywanie najemcom / dzierżawcom lokali i nieruchomości;- kontrola przestrzegania zgodności użytkowania z warunkami zawartymi w umowie;- monitoring...
Technik administracji
Opis i zakres obowiązkó stażysty:- przyjmowanie, rozdzielanie i ekspedycja korespondencji,- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji,- prowadzenie rejestru korespondencji,- pomoc przy pracach biurowych, - inne prace zlecone Wymagania...
Najnowsze komentarze