Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Komórka organizacyjna: Katedra Eksploatacji Statków/Wydział Nawigacyjny
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych,
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów,
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej konferencji oraz organizacji szkoleń,
- wiedza z zakresu systemu ISO 9001 i audytu wewnętrznego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL, OUTLOOK),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- realizacja zadań związanych z bieżącym wsparciem działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej oraz organizacyjnej Katedry. W szczególności obejmuje to prowadzenie bieżącej korespondencji, obsługę dokumentacji kadrowej i dydaktycznej, przygotowywanie zestawień i sprawozdań, organizację spotkań oraz wsparcie administracyjne pracowników Katedry. Ponadto do obowiązków należy obsługa systemów informatycznych uczelni oraz współpraca z jednostkami administracyjnymi Wydziału i Uczelni w zakresie powierzonych spraw.
Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe: Umiejętność pracy w zespole.
Przewidywana data zatrudnienia: 01.09.2025 r
Pracodawca oferuję:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- korzystny pakiet medyczny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,
- bony świąteczne dla dzieci,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Podinspektor/inspektor/starszy inspektor w samodzielnym referacie płac
1. Obsługa zadań przypisanych do projektu Pomoc dla Pomagających w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2. Kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników MOPR.3. Naliczanie wynagrodzeń i sprawdzanie...
Specjalista ds. ofertowania
Tym będziesz się zajmować: przygotowywaniem i aktualizacją ofert handlowych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych, pozyskiwaniem od zespołów technicznych informacji w zakresie szacowania kosztów, harmonogramów i zakresów prac,...
Młodszy specjalista administracyjno-biurowy
- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej,- praca o charakterze administracyjno-biurowym,- nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie:...
Najnowsze komentarze