Wykształcenie: średnie branżowe
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) wykształcenie i praktyka zawodowa:- wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy związany z administrowaniem nieruchomościamilub- wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (bez stażu pracy).2) ogólne i stanowiskowe: obywatelstwo polskie, bardzo dobra znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego wraz z aktami wykonawczymi, sprawne posługiwanie się oprogramowaniem MS Office (szczególnie Word i Excel). Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność. Wymagania pożądane:ogólne i stanowiskowe: staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora nieruchomości. Prawo jazdy kategorii B.Warunki pracy: (7:00-15:00)a) miejsce wykonywania pracy na IV piętrze budynku z windą oraz teren Gminy Miasta Gdyni;b) praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz.;c) obsługa urządzeń biurowych.Wszystkie informacje oraz druki do pobrania na stronie: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,289/dyrektor-zbilk-w-gdyni-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-specjalisty-ds-administracji-lokali-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy,610513
Gdynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Technik administracji
Opis i zakres obowiązkó stażysty:- przyjmowanie, rozdzielanie i ekspedycja korespondencji,- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji,- prowadzenie rejestru korespondencji,- pomoc przy pracach biurowych, - inne prace zlecone Wymagania...
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...
Inspektor
-prowadzenie dziennika korespondencyjnego-prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej-przyjmowanie telefonów-obsługa poczty wychodzącej- dokonywanie archiwizacji akt celem przekazania do archiwum zakładowego-przejmowanie i...
Najnowsze komentarze