Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Profesjonalna obsługa klienta
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: komunikacja i współpraca w pracy zespołowej
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : wspieranie i szkolenie współpracowników z mniejszym stażem[Umiejętność 1] : doskonałe umiejętności w pracy z klientem; doskonałe umiejętności komunikacyjne;[Inne] : praca związana z rynkiem tureckim, język turecki ma być wykorzystywany do kontaktu z klientami tureckojęzycznymi
Gdynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 869 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Client Service Delivery Administrator with Dutch
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the...
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe...
Najnowsze komentarze