Starszy analityk ds. wsparcia klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Starszy analityk ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/24/1775
OBOWIĄZKI:
pomoc w wyszukiwaniu danych; identyfikacja błędów w danych; budowanie kont klientów i ich utrzymywanie/analiza;dostarczanie rozwiązań na pytania klientów dotyczących aplikacji w odniesieniu do: nawigacji, funkcjonalności, treści, jakości danych i uprawnień przy użyciu produktów firmy; współpraca z różnymi działami firmy w celu rozwiązywania pytań/problemów klientów;ścisła współpraca z menadżerami różnych działów; prowadzenie rejestru problemów poprzez tworzenie zgłoszeń w aplikacji CRM firmy;śledzenie zgłoszeń aż do ich rozwiązania;zamykanie zgłoszeń po całkowitym rozwiązaniu problemu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Profesjonalna obsługa klienta
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: komunikacja i współpraca w pracy zespołowej


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : wspieranie i szkolenie współpracowników z mniejszym stażem[Umiejętność 1] : doskonałe umiejętności w pracy z klientem; doskonałe umiejętności komunikacyjne;[Inne] : praca związana z rynkiem tureckim, język turecki ma być wykorzystywany do kontaktu z klientami tureckojęzycznymi

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 869 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Client Service Delivery Administrator with Dutch

What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the...

  • Aon

  • wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi...

  • AURA HERBALS sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-12-23