Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Jako Aura Herbals tworzymy produkty prosto dla zdrowia. Droga do zaufanej marki rozpoczęła się od produkcji ekologicznej żywności. Wiedząc, że organizm ludzki nie wszystkie najważniejsze składniki i mikroelementy jest w stanie otrzymać z pożywienia, a także w związku ze zmieniającym się stylem życia, postanowiliśmy rozpocząć produkcję suplementów diety. Marce zaufało już tysiące osób, w tym Klienci aptek i dużych sieci drogeryjnych. Wszystkie produkty tworzymy z miłości do natury, zdrowia i ludzi. Tak, aby w prosty i bezpieczny sposób nasi Klienci mogli uzupełnić dietę w niezbędne witaminy, minerały i cenne składniki aktywne.
 
Nasza misja:
  • Z miłości do człowieka i w zgodzie z naturą poprawiać jakość życia, edukując i tworząc bezpieczne oraz skuteczne preparaty o prozdrowotnych właściwościach.
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
  • wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
  • koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
  • ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
  • wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
  • aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Wymagania:
  • minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B 
  • komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
  • umiejętność priorytetyzacji zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
Mile widziane
  • znajomość programów typu ERP i CRM
  • znajomość branży suplementów diety
Oferujemy:
  • umowa o pracę;
  • praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
  • dofinansowanie karty Multisport;
  • dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
  • dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
  • gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
  • rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Client Service Delivery Administrator with Dutch

What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the...

  • Aon

  • wczoraj

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-12-23

Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-12-20