Pracownik Działu Obsługi Klienta


Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Cała Polska (zdalnie)

Zadania:
  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
  • Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
  • Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
  • Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:
  • Praca dla jednej z topowych marek światowych.
  • Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
  • Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
Oczekiwania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
  • Umiejętności komputerowe.
  • Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
  • Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
  • Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
  • Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Client Service Delivery Administrator with Dutch

What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the...

  • Aon

  • wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi...

  • AURA HERBALS sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-12-20