Dołącz do nas w Foundever!
Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczającej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii oraz innowacji, konsultingu i analityki.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Do twoich zadań należeć będzie:
- Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę hybrydową z nowoczesnego biura w Gdańsku;
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
CO BĘDZIESZ ROBIĆ? Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby...
Client Service Delivery Administrator with German
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH...
Pracownik obsługi klienta
Przyjmowanie i wydawanie zamówień dla gości. Miejsce pracy MOP Kamień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
Najnowsze komentarze