Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego

W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Miejsce pracy: Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
  • Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
  • Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
  • Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
  • Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
  • Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
  • Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
  • Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
  • Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
  • Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami
KOGO SZUKAMY?
  • Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
  • Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
  • Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów
CO OFERUJEMY?
  • Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju
  • Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Client Support Specialist with Italian

work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the...

  • Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • dzisiaj

Customer Service Specialist with Finnish

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the...

  • Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

  • Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
  • dzisiaj