Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski)
- Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (A2/B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną, chętną aby się rozwijać i nie boisz się nowych wyzwań.
- Możliwość pracy 100% zdalnie.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. sukcesu klienta, product upgrade
- Konwersja i migracja plików klientów ze starszych platform na nowe w ustalonych ramach czasowych.- Współpraca z menedżerami ds. sukcesu klienta przy dostosowywaniu tych plików do rodzaju pracy klienta.- Współpraca z działem pomocy...
Client Support Specialist with Italian
work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Najnowsze komentarze