Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski)

 

Do twoich zadań należeć będzie:
  • Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (A2/B1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną, chętną aby się rozwijać i nie boisz się nowych wyzwań.
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Możliwość pracy 100% zdalnie.
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. sukcesu klienta, product upgrade

- Konwersja i migracja plików klientów ze starszych platform na nowe w ustalonych ramach czasowych.- Współpraca z menedżerami ds. sukcesu klienta przy dostosowywaniu tych plików do rodzaju pracy klienta.- Współpraca z działem pomocy...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

  • Gdynia
  • 2024-09-19

Client Support Specialist with Italian

work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the...

  • Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-09-19

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • 2024-09-19