Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 1000 osób.
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Miejsce pracy: Rumia
Opis stanowiska:
  • Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna).
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez spotkania online na Teams z klientem zewnętrznym.
  • Ciągły kontakt z klientem wewnętrznym (laboratoria, pozostałe obszary firmy) w celu zachowania poprawności i ciągłości realizacji usługi.
  • Działanie w zgodzie z wytycznymi dotyczącymi profesjonalnej obsługi klienta, ciągły rozwój merytoryczny oraz jakościowy na stanowisku.
  • Ścisła współpraca z dedykowanym opiekunem handlowym (działamy w tandemie pracownik biura obsługi klienta wraz z handlowcem) oraz pozostałym zespołem.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe chemiczne (biotechnologia, towaroznastwo, chemia, technologia chemiczna, technologia żywności, pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy z klientem pośrednim (forma mailowa, telefoniczna).
  • Doświadczenie w obsłudze różnorodnych programów wewnętrznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - wymóg konieczny.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Nastawienie na realizowany wynik.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i chęć do wspólnego działania.
  • Umiejętność przyswajania nowej wiedzy, niezłomność w działaniu, nieustanna chęć do dalszego rozwoju.
Mile widziane: 
  • Znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na lata, oparte na umowę o pracę.
  • Okres wdrożeniowy w dogodnym dla Ciebie i kierownika miejscu.
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (tylko na etapie wdrożeniowym spotykamy się w dogodnym miejscu, aby przekazać Ci wiedzę, później możesz działać samodzielnie i zdalnie).
  • Elastyczne godziny pracy (działamy zazwyczaj od 8:00-16:00 jednak mamy przede wszystkim ludzkie podejście do każdej sytuacji i możesz się z nami dogadać wyjątkowych dla Ciebie sytuacjach :))
  • Docelowo samodzielność i swoboda działania (stawiamy na młode talenty które lubią podejmować decyzje w swoim obszarze, lubią czuć sprawczość na stanowisku pracy).
  • Świetna atmosfera zespołowa (pracownicy firmy JSHP przede wszystkim doceniają przyjazne otoczenie, niepowtarzalnych, pomocnych ludzi).
  • Relacyjny, otwarty na wdrażanie nowych pomysłów, usprawnianie procesów i wspierający kierownik zespołu (a właściwie nasza jedyna niezastąpiona Diana).
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej (Lux-Med).
  • Polisa ubezpieczeniowa (Generali).
  • Dofinansowanie do karty multisport
  • Dostęp do największej platformy językowej z możliwością samodzielnej nauki języka angielskiego
  • Dostęp do systemu kafeteryjnego MyBenefit
  • Możliwość polecania kandydatów i zarabiania dodatkowej kasy na ustalonych zasadach
  • Benefity z ZFŚS (dofinansowanie do wczasów pod gruszą, zapomoga w trudnej sytuacji, paczki na święta)
  • Możliwość zdobycia bardzo dużego doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. sukcesu klienta, product upgrade

- Konwersja i migracja plików klientów ze starszych platform na nowe w ustalonych ramach czasowych.- Współpraca z menedżerami ds. sukcesu klienta przy dostosowywaniu tych plików do rodzaju pracy klienta.- Współpraca z działem pomocy...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

  • Gdynia
  • wczoraj

Client Support Specialist with Italian

work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the...

  • Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj