Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Do twoich zadań należeć będzie:
  • Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne.
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, potrafisz prowadzić rozmowę, tłumaczyć i doradzać;
  • Pakiet MS Office i obsługa komputera nie mają dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z własnego mieszkania przy użyciu sprzętu, który zapewniamy;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem, to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.

 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. sukcesu klienta, product upgrade

- Konwersja i migracja plików klientów ze starszych platform na nowe w ustalonych ramach czasowych.- Współpraca z menedżerami ds. sukcesu klienta przy dostosowywaniu tych plików do rodzaju pracy klienta.- Współpraca z działem pomocy...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

  • Gdynia
  • wczoraj

Client Support Specialist with Italian

work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the...

  • Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj