Ogłoszenie numer: 10354172, z dnia 2025-10-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Opis stanowiska
- Obsługa spraw administracyjnych i handlowych (oferty, umowy, pisma do urzędów).
- Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji.
- Współpraca z firmami transportowymi.
- Wystawianie kart i prowadzenie ewidencji w systemie BDO.
- Kontakt z klientami – telefoniczny i mailowy.
- Fakturowanie usług.
Wymagania
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Dobra znajomość pakietu MS 365 (w szczególności Excel).
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy.
- Zaangażowanie i dokładność.
- Mile widziana znajomość systemu BDO.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Samodzielne stanowisko i realny wpływ na organizację pracy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Administracji i Kadr
Opis stanowiska Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym umów, aneksów, zaświadczeń i akt osobowych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz nadzór nad badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP Monitorowanie...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Dziekana
Główne zadania realizowane na stanowisku: weryfikacja i prowadzenie dokumentacji formalnej wydziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną. obsługa kancelaryjna Dziekana, Prodziekanów i Menedżerów kierunków. prowadzenie terminarza spraw,...
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi,...
Najnowsze komentarze