Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki

Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki
Miejsce pracy: Gdańsk
DWRP.1102.102.2025
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego w formie darowizn z przeznaczeniem na inicjatywę badawczą,
  • koordynacja działań związanych z wnioskowaniem o Nagrodę Specjalną Rektora,
  • koordynacja działań związanych z obsługą administracyjną Programu wsparcia finansowego w realizacji usług statystycznych GUMed,
  • koordynacja działań związanych z rozwojem naukowym w zakresie wsparcia administracyjnego, ubiegania się pracowników i doktorantów GUmed o stypendia naukowe (Stypendium START, Stypendium dla Wybitnych Młodych Naukowców, Stypendium POLPHARMA, inne ogłaszane konkursy stypendialne),
  • obsługa administracyjna obiegu umów cywilno – prawnych, zawieranych na realizację zadań badawczych, koordynowanych przez Biuro ds. Nauki,
  • sporządzanie raportów, rejestrów i/lub ewidencji pomocniczych w/w zakresu obowiązków,
  • archiwizacja dokumentacji stanowiskowej oraz współpraca w tym zakresie z Archiwum Centralnym GUMed,
  • obsługa kancelaryjna korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Biura.
OD KANDYDATEK/ KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego – (min. licencjat),
  • doświadczenia w pracy biurowej w jednostkach publicznych (dodatkowym atutem będzie znajomość specyfiki pracy w uczelni),
  • dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 (znajomość języka na poziomie C1 będzie dodatkowym atutem),
  • komunikatywności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, terminowości realizowanych zadań oraz umiejętności pracy w zespole,
  • kreatywności w rozwiązywaniu problemów i planowaniu nowych rozwiązań,
  • analitycznego myślenia i umiejętności rozwiązywania problemów,
  • umiejętności skutecznego zarządzania wieloma zadaniami pod presją czasu,
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki i otwartości na nowe wyzwania,
  • systematyczności, sumienności i samodzielności w podejmowaniu decyzji,
  • znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej, 
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, 
  • premie kwartalne, 
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą” 
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci, 
  • dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych, 
  • spotkania integracyjne pracowników, 
  • pożyczki na cele mieszkaniowe, 
  • dofinansowanie do kart sportowych, 
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, 
  • pracę w modelu stacjonarnym. 

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków...

  • BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
  • dzisiaj

Inspektor

zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-architektury-w-urzedzi-4 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

  • Urząd Miejski w Lęborku

  • Lębork
  • wczoraj

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...

  • REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

  • Gdynia
  • wczoraj