Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.
- Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki,
- Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
- Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym,
- Analiza rozrachunków kontrahentów,
- Wprowadzanie przelewów do płatności,
- Windykacja należności od kontrahentów,
- Analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych projektów budowlanych, umów serwisowych,
- Ewidencja kaucji gwarancyjnych oraz sporządzanie not księgowych,
- Współpraca przy tworzeniu dokumentów i umów,
- Przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych m.in. GUS,
- Współpraca z innymi działami firmy, budowami,
- Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego,
- Przygotowywanie zestawień dla zarządu.
- Zdolności organizacyjne na samodzielnym stanowisku pracy,
- Doświadczenie w pracy biurowej, prowadzeniu administracji,
- Szeroko pojęta wielozadaniowość,
- Duża motywacja i nastawienie na realizację celów,
- Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do zadań,
- Znajomość programów Ms Office, w szczególności Excel,
- Otwartość w komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie trudności,
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
- Znajomość programu Symfonia FK,
- Mile widziane doświadczenie w programie SaldeoSMART,
- Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr,
- Mile widziana znajomość zagadnień z branży budowlanej i deweloperskiej.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Dobre warunki pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności,
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych projektów,
- Stałe godziny pracy,
- Pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Inspektor
zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-architektury-w-urzedzi-4 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...
Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej
Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie...

Najnowsze komentarze