Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Specjalista ds. administracyjno-księgowych
Miejsce pracy: Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
Zadania:
  • Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki,
  • Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
  • Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym,
  • Analiza rozrachunków kontrahentów,
  • Wprowadzanie przelewów do płatności,
  • Windykacja należności od kontrahentów,
  • Analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych projektów budowlanych, umów serwisowych,
  • Ewidencja kaucji gwarancyjnych oraz sporządzanie not księgowych,
  • Współpraca przy tworzeniu dokumentów i umów,
  • Przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych m.in. GUS,
  • Współpraca z innymi działami firmy, budowami,
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego,
  • Przygotowywanie zestawień dla zarządu.
Wymagania:
  • Zdolności organizacyjne na samodzielnym stanowisku pracy,
  • Doświadczenie w pracy biurowej, prowadzeniu administracji,
  • Szeroko pojęta wielozadaniowość,
  • Duża motywacja i nastawienie na realizację celów,
  • Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do zadań,
  • Znajomość programów Ms Office, w szczególności Excel,
  • Otwartość w komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie trudności,
  • Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
  • Znajomość programu Symfonia FK,
  • Mile widziane doświadczenie w programie SaldeoSMART,
  • Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr,
  • Mile widziana znajomość zagadnień z branży budowlanej i deweloperskiej.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Dobre warunki pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności,
  • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych projektów,
  • Stałe godziny pracy,
  • Pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-architektury-w-urzedzi-4 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

  • Urząd Miejski w Lęborku

  • Lębork
  • wczoraj

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...

  • REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

  • Gdynia
  • 2025-12-03

Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie...

  • KLIMA-THERM Sp. z o.o.

  • Skowarcz, ul. Klimatyczna 4
  • 2025-12-02