Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Specjalista ds. administracyjno-księgowych
Miejsce pracy: Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
Zadania:
  • Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki,
  • Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
  • Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym,
  • Analiza rozrachunków kontrahentów,
  • Wprowadzanie przelewów do płatności,
  • Windykacja należności od kontrahentów,
  • Analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych projektów budowlanych, umów serwisowych,
  • Ewidencja kaucji gwarancyjnych oraz sporządzanie not księgowych,
  • Współpraca przy tworzeniu dokumentów i umów,
  • Przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych m.in. GUS,
  • Współpraca z innymi działami firmy, budowami,
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego,
  • Przygotowywanie zestawień dla zarządu.
Wymagania:
  • Zdolności organizacyjne na samodzielnym stanowisku pracy,
  • Doświadczenie w pracy biurowej, prowadzeniu administracji,
  • Szeroko pojęta wielozadaniowość,
  • Duża motywacja i nastawienie na realizację celów,
  • Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do zadań,
  • Znajomość programów Ms Office, w szczególności Excel,
  • Otwartość w komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie trudności,
  • Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
  • Znajomość programu Symfonia FK,
  • Mile widziane doświadczenie w programie SaldeoSMART,
  • Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr,
  • Mile widziana znajomość zagadnień z branży budowlanej i deweloperskiej.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Dobre warunki pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności,
  • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych projektów,
  • Stałe godziny pracy,
  • Pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem: https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-realizacji-inwestycji-5 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania...

  • Urząd Miejski w Lęborku

  • Lębork
  • wczoraj

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały...

  • Gemini Polska Sp. z o.o.

  • Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411
  • 2025-11-14

Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego w formie darowizn z przeznaczeniem na inicjatywę badawczą, koordynacja działań związanych z wnioskowaniem...

  • Gdański Uniwersytet Medyczny

  • Gdańsk
  • 2025-11-14