Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.
- Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki,
- Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
- Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym,
- Analiza rozrachunków kontrahentów,
- Wprowadzanie przelewów do płatności,
- Windykacja należności od kontrahentów,
- Analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych projektów budowlanych, umów serwisowych,
- Ewidencja kaucji gwarancyjnych oraz sporządzanie not księgowych,
- Współpraca przy tworzeniu dokumentów i umów,
- Przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych m.in. GUS,
- Współpraca z innymi działami firmy, budowami,
- Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego,
- Przygotowywanie zestawień dla zarządu.
- Zdolności organizacyjne na samodzielnym stanowisku pracy,
- Doświadczenie w pracy biurowej, prowadzeniu administracji,
- Szeroko pojęta wielozadaniowość,
- Duża motywacja i nastawienie na realizację celów,
- Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do zadań,
- Znajomość programów Ms Office, w szczególności Excel,
- Otwartość w komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie trudności,
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
- Znajomość programu Symfonia FK,
- Mile widziane doświadczenie w programie SaldeoSMART,
- Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr,
- Mile widziana znajomość zagadnień z branży budowlanej i deweloperskiej.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Dobre warunki pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności,
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych projektów,
- Stałe godziny pracy,
- Pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Inspektor
zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem: https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-realizacji-inwestycji-5 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania...
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały...
Specjalistka / Specjalista w Biurze ds. Nauki
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego w formie darowizn z przeznaczeniem na inicjatywę badawczą, koordynacja działań związanych z wnioskowaniem...

Najnowsze komentarze