Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.
- Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki,
- Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
- Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym,
- Analiza rozrachunków kontrahentów,
- Wprowadzanie przelewów do płatności,
- Windykacja należności od kontrahentów,
- Analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych projektów budowlanych, umów serwisowych,
- Ewidencja kaucji gwarancyjnych oraz sporządzanie not księgowych,
- Współpraca przy tworzeniu dokumentów i umów,
- Przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych m.in. GUS,
- Współpraca z innymi działami firmy, budowami,
- Wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu księgowego,
- Przygotowywanie zestawień dla zarządu.
- Zdolności organizacyjne na samodzielnym stanowisku pracy,
- Doświadczenie w pracy biurowej, prowadzeniu administracji,
- Szeroko pojęta wielozadaniowość,
- Duża motywacja i nastawienie na realizację celów,
- Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do zadań,
- Znajomość programów Ms Office, w szczególności Excel,
- Otwartość w komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie trudności,
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania,
- Znajomość programu Symfonia FK,
- Mile widziane doświadczenie w programie SaldeoSMART,
- Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr,
- Mile widziana znajomość zagadnień z branży budowlanej i deweloperskiej.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Dobre warunki pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności,
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych projektów,
- Stałe godziny pracy,
- Pracę w miłym i profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej
Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl ( zakładka - Praca w Starostwie) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wskazana wysokość wynagrodzenia...
Specjalista w Dziale Organizacyjnym w Zarządzie Zlewni (k/m)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt...
Inspektor
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sporządzanie wniosków częściowych i końcowych, które są podstawą do otrzymania dofinansowania,2)sprawdzanie faktur i innych dokumentów pod kątem formalnym, rachunkowym, me-rytorycznym, a także...

Najnowsze komentarze