Do twoich zdań należeń będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (B2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole;
- Po pierwszym roku pracy zyskujesz bonus w wysokości 150 euro do wydania na produkty Airbnb;
- 5% bonusu miesięcznie za spełnienie KPI
- Bonus przyznawany za nienaganną obecność w pracy w wysokości 3000zł
- Bonus relokacyjny w wysokości 5500zł
Co jeszcze powinieneś wiedzieć:
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących działalności świadczeniodawców;Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski;Udostępnianie klientom...
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer...
Specjalista Relacji i Obsługi Klienta
Twoje zadania: Obsługa spraw i zapytań klientów, Obsługa spraw finansowo księgowych, Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizację zadań, Raportowanie i kontrola procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne...
Najnowsze komentarze