PRACA STACJONARNA: GDAŃSK
Do twoich zdań należeń będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (B2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole;
- Po pierwszym roku pracy zyskujesz bonus w wysokości 150 euro do wydania na produkty Airbnb;
- Półroczny bonus przyznawany za nienaganną obecność w pracy w wysokości do 1500 zł.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć:
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik obsługi klienta
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa interesantów,7) Wykonywanie prac biurowych....
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim
Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim. Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca...
Najnowsze komentarze