Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
On-site position: Gdańsk
Bonus up to 8500 PLN !!
(relocation package plus attendance bonus)
Your responsibilities will include:
- Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards
- Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers
- Engaging with and understanding customer issues to provide the best possible assistance
This job is for you if:
- You are fluent in German (C1) and have good knowledge of English (B2)
- You demonstrate strong interpersonal and communication skills
- You are confident in using MS Office
- You are motivated and eager to grow professionally
What we offer:
- Attendance bonus of up to 3000 PLN
- Relocation package of 5500 PLN
- Performance bonus of up to 5% of your monthly base salary
- After one year of employment, you receive a €150 bonus to spend on Airbnb products
- Career development opportunities – 92% of our management team started their careers at Foundever as customer service consultants
- Attractive benefits package (Multisport card, private medical care)
- Work from a modern office in Gdańsk
- A great atmosphere within a supportive team
What else you should know:
- Holiday allowance and eyewear purchase support are standard with us
- If you’re a parent, your children can look forward to Christmas gifts from our company Santa
- Internal programs promoting a healthy lifestyle
- Access to extensive training platforms – because we care about the growth of our employees
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik w dziale logistyki i planowania
Opis stanowiska: Codzienna obsługa klienta: odpowiadanie na maile, przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizowanie wysyłek wyrobu gotowego. Zamawianie surowców: korzystanie z dostępnej bazy dostawców, a także aktywne...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
PRACA HYBRYDOWA (Gdańsk) Do Twoich zadań należeć będzie Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie...
Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących działalności świadczeniodawców;Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski;Udostępnianie klientom...

Najnowsze komentarze