Do twoich zdań należeń będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (B2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole;
- Po pierwszym roku pracy zyskujesz bonus w wysokości 150 euro do wydania na produkty Airbnb;
- 5% bonusu miesięcznie za spełnienie KPI
- Bonus przyznawany za nienaganną obecność w pracy w wysokości 3000zł
- Bonus relokacyjny w wysokości 5500zł
Co jeszcze powinieneś wiedzieć:
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i...

Najnowsze komentarze