ERONTRANS Sp. z o.o. to jeden z czołowych polskich operatorów logistycznych, z ponad 30 – letnim doświadczeniem na rynku w branży TSL. Obecnie jedna z największych polskich firm sektora TSL z szerokim portfolio usług drogowych, morskich, intermodalnych oraz logistycznych.
Zadania:
- Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji.
- Tworzenie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień.
- Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji
- Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
- Koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działami operacyjnymi
- Cykliczne raportowanie do przełożonego
- Analiza rynku transportowego
- Dbałość o właściwy przepływ informacji
- Umiejętność przewidywania, przeciwdziałania i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 1 rok
- Wykształcenia minimum średniego, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
- Łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
- Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
- Łatwości przyswajania nowej wiedzy
- Samodzielności oraz brania odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Komunikatywności, asertywności i wysokiej kultury osobistej
- Operatywności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Odporności na stres
- Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
- Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office w tym bardzo dobry Excel
- Prawo jazdy kat. B mile widziane
Oferujemy:
- Wewnętrzne moduły szkoleniowe
- Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- Możliwość wieloletniego rozwoju w ramach prężnie rozwijającej się organizacji
- Dla zaangażowanych - premie uznaniowe
- Zgrany zespół i doskonałą atmosferę
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPK
- Premie świąteczne
- Brak dress code’u
- Dofinansowanie do karty medisport
- Stabilną pracę w firmie z wieloletnimi tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym z branży TSL
- Integracje i świętowanie urodzin
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office
PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Gdańsk Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kluczowa rola w firmie TSL z tradycjami, o stabilnej pozycji na rynku. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowa obsługa: od tworzenia ofert po nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych. Codzienna koordynacja zamówień...

Najnowsze komentarze