PRACA HYBRYDOWA (Gdańsk)
Do Twoich zadań należeć będzie
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz podstawy j. angielskiego (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących działalności świadczeniodawców;Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski;Udostępnianie klientom...
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten Kundenzufriedenheitskennzahlen Engagement und Verständnis für...
Specjalista ds. obsługi klienta
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z...
Najnowsze komentarze