Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
- Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
- Znajomość systemów CRM
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w 100% zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia branżowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Customer Service Professional with German
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować...
Najnowsze komentarze