Referent ds. administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Prabuty
Numer: StPr/25/0282
OBOWIĄZKI:
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie analiz, sprawozdań na podstawie dostarczonych danych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Grupę docelową w ramach programu Fundusze Europejskiej dla Pomorza stanowią osoby zarejestrowane w urzędzie jako bezrobotne, w szczególności osoby znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. osoby młode w wieku 18-29 lat, osoby w wieku 55 lat i starsze, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety, osoby sprawujące opiekę nad dziećmi, osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

Miejsce pracy:

Prabuty


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

-prowadzenie dziennika korespondencyjnego-prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej-przyjmowanie telefonów-obsługa poczty wychodzącej- dokonywanie archiwizacji akt celem przekazania do archiwum zakładowego-przejmowanie i...

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

  • Puck
  • dzisiaj

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...

  • REMONDIS Sp. z o.o.

  • Gdynia
  • 2025-05-29

Pracownik administracyjny do obsługi i rozliczeń wspólnot mieszkaniowych

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: doświadczenie zawodowe - mile widziane, umiejętności - księgowe, język angielski - podstawowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

  • Lębork
  • 2025-05-28