Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9864055, z dnia 2025-05-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów
  • Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowy angielski (A2)
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja i chęć rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Praca w nowoczesnym biurze w Gdańsku lub zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce
  • Przyjazna atmosfera w zgranym zespole oraz liczne benefity, np. dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci, programy promujące zdrowy styl życia
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych dla dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów Biegła...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....

  • Concentrix

  • 2025-06-19