Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Job description:
  • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
  • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
  • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
  • Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
  • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
  • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
Requirements:
  • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
  • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Danish.
  • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
  • Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
  • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
  • Strong attention to detail and organizational skills.
  • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
  • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
We offer:
  • Salary: 11 000 PLN gross / monthly
  • Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction.
  • Remote work from home.
  • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
  • Stable full-time employment based on an employment contract.
  • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
  • Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2025-05-29

Specjalista Obsługi Klienta

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz...

  • GRUPA PZU

  • Gdańsk
  • 2025-05-29