SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”
Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja
Bieżąca praca administracyjna
Dbałość o pozytywny wizerunek marki SIXT
Okazjonalne wyjazdy na delegacje
- Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz umiejętności sprzedażowe
- Swobodna umiejętność komunikacji z klientem zagranicznym (ang. min. B2)
- Orientacja na potrzeby Klienta
- Wysoka kultura osobista
- Czynne prawo jazdy kat. B (min. 2 lat)
- Znajomość j. niemieckiego
- Pasja do motoryzacji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w równoważnym systemie czasu pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz przejrzysty system prowizyjny
- Pracę w środowisku sprzyjającym rozwojowi
- Pakiet opieki medycznej
- Najem pracowniczy samochodów na atrakcyjnych warunkach
- Dostęp do platformy e-learningowej do nauki języków
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...
Najnowsze komentarze