Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)
Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów. Biegła...
Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut
Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do...
Najnowsze komentarze