Specjalista ds. marketingu

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/1689
OBOWIĄZKI:
Opracowywania i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej Grupy Azoty. Zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych. Przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych. Współpraca z agencjami reklamowymi. Kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego, doświadczenie zawodowe lub staż w marketingu lub sprzedaży, znajomość branży rolniczej mile widziana, znajomość technik badań marketingowych oraz rynku, umiejętność efektywnej komunikacji oraz wyciągania wniosków, umiejętność opracowywania koncepcji marketingowych i tworzenia interesujących, angażujących treści, kreatywność, nieszablonowe myślenie, otwartość na nowe rozwiązania, bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Power Point), Corel Draw.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Młodszy specjalista/specjalista ds. komunikacji i marketingu

Zarządzanie bazami danych i procesami przy użyciu MS Excel oraz CRM. Obsługę komunikacji według określonych w strategii standardów, raportowanie efektywności prowadzonych działań, udział w rozwoju obszaru marketing automation,...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

  • Puck
  • 2025-03-08

Specjalista do spraw marketingu w dziale handlowym stoczni jachtowej

Obsługa klientów stoczni, wysyłanie ofert i zapytań ofertowych oraz obsługa biura. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:30. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - C1 -...

  • Gdański Urząd Pracy

  • Gdańsk
  • 2025-03-08

Specjalista ds. marketingu i komunikacji

Cel stanowiska: Komunikacja zewnętrzna marki w mediach społecznościowych i wsparcie potrzeb marketingowych w centrach medycznych; Główne obowiązki i zakres realizowany zadań: Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach...

  • POLMED S.A.

  • 2025-03-03