Grupa POLMED poszukuje kandydatów/tek na stanowisko:
- Komunikacja zewnętrzna marki w mediach społecznościowych i wsparcie potrzeb marketingowych w centrach medycznych;
- Prowadzenie angażującej komunikacji zewnętrznej marki w mediach społecznościowych ukierunkowanej na cel;
- Tworzenie, redagowanie i wprowadzanie reklam online i offline zgodnie z zapotrzebowaniem;
- Interakcja, aktywizowanie użytkowników SM, moderowanie komentarzy i dbanie o pozytywny wizerunek marki;
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi i innymi działami Firmy.
- Planowaniu oraz współtworzeniu angażującego contentu (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych);
- Planowaniu, koordynacji oraz weryfikowanie skuteczności reklam w social mediach;
- Przygotowaniu, redagowanie i publikowanie postów w social media;
- Kreowanie pozytywnego wizerunku marki;
- Interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
- Moderowaniu interakcji z użytkownikami (w wiadomościach prywatnych, komentarzach, udostępnieniach, grupach tematycznych);
- Monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi;
- Planowaniu, ustawianiu oraz optymalizacji reklam w social mediach;
- Monitorowaniu reakcji na markę i zarządzanie ewentualnymi kryzysami wizerunkowymi;
- Analizie działań konkurencji;
- Analizie statystyk i wskaźników prowadzonych działań organicznych i płatnych;
- Raportowaniu wyników;
- Sprawna egzekucja zaplanowanych działań;
- Współpraca z Kierownikami i e-koordynatorami and aktualnością danych na www i w Google (lekarze, CM, oferty specjalne, cenniki, ulotki, plakaty);
- Współpraca z agencją i partnerami zewnętrznymi;
- Wzrost sprzedaży sklepu internetowego;
- Wzrost widoczności marki w SM;
- Wzrost świadomości marki.
- Znajomość branży medycznej;
- Pozytywne i kreatywne usposobienie;
- Potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego MS office;
- Znajomość rynku usług medycznych;
- Umiejętność tworzenia reels’ów;
- Doświadczenie w pracy z grafikami;
- Znajomość mediów społecznościowych jako kanału działań marketingowych (Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube);
- Dobra znajomość działania algorytmów mediów społecznościowych;
- Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziami projektowymi i aplikacjami;
- Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, solidność, wysoki poziom kultury osobiste;
- Poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
- Komputer, praca zdalna.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie CRM. Obsługa skrzynki mailowej i wsparcie procesu ofertowania. Wykonywanie prezentacji firmowych (Power point) oraz wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych, strony www. Pisanie tekstów...
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie CRM. Obsługa skrzynki mailowej i wsparcie procesu ofertowania. Wykonywanie prezentacji firmowych (Power point) oraz wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych, strony www. Pisanie tekstów...
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie CRM. Obsługa skrzynki mailowej i wsparcie procesu ofertowania. Wykonywanie prezentacji firmowych (Power point) oraz wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych, strony www. Pisanie tekstów...
Najnowsze komentarze