Brunata Zenner jest jedną z wiodących na świecie, międzynarodowych firm działających w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody i innych mediów. Jesteśmy obecni w 17 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 500 pracowników, którzy każdego dnia przyczyniają się do opracowywania rozwiązań optymalizujących zużycie energii w mieszkaniach i budynkach.
- wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie
- opracowywanie i analiza danych
- monitorowanie przebiegu procesu
- opracowywanie zleceń wewnętrznych
- znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum B1)
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość środowiska Windows i MS Office
- sumienność, dokładność i uporządkowanie w działaniu
- zaangażowanie i samodzielność
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- dofinansowywanie szkoleń
- elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
- opiekę medyczną
- dofinansowanie karty Multisport
- przyjazną atmosferę w pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Kształcenia i Dydaktyki w Biurze ds. Sojuszu Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań wymaganych przez zapisy projektu sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz ACE2-EU związanych z opracowaniem i realizacją ponadnarodowych form...
Specjalista ds. Administracji i Komunikacji w Biurze ds. Sojuszu Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja działań wymaganych przez zapisy projektu sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz ACE2-EU, w tym także nadzór merytoryczny nad personelem zaangażowanym w...
Specjalista ds. Administracji
Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku....
Najnowsze komentarze