Młodszy manager ds. sukcesu klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Młodszy manager ds. sukcesu klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/24/1424
OBOWIĄZKI:
-Definiowanie wyników biznesowych i koordynacja planu sukcesu klienta.-Budowanie, utrzymywanie i maksymalizacja pozytywnych relacji z klientami.-Korzystanie ze specjalistycznej wiedzy z zakresu zarządzania, ryzyka i zgodności w celu zademonstrowania i edukowania klientów w zakresie odpowiednich funkcjonalności i treści.-Opracowywanie i wdrażanie strategii utrzymania klientów zawartych w planie sukcesu klientów.-Prowadzenie dostosowanych do indywidualnych potrzeb spotkań (np. warsztatów, dni informacyjnych), które pomagają klientom zwiększyć wartość wynikającą z rozwiązań LSEG po sprzedaży-Wskazywanie klientom dostępnych kanałów wsparcia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: analizy finansowe
Uprawnienia: kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość rynków finansowych[Umiejętność 1] : znajomość rynków CEE/CIS[Inne] : dot. doświadczenia zawodowego - min. 2 lata doświadczenia, w tym min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 237,33 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Opiekun klienta

Zadania: opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z...

  • Asseco Data Systems S.A.

  • Gdańsk
  • 2024-09-19