Opiekun klienta

Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.
Opiekun klienta
Miasto: Gdańsk

Zadania:

  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
    • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
    • przygotowanie strategii pracy z klientem,
    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • koordynowanie prac zespołów projektowych,
  • tworzenie planu projektu i harmonogramu,
  • organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
  • umiejętność zarządzania konfliktem,
  • certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.
Oferujemy:
  • Boxy powitalne dla nowych pracowników
  • Praca w największej spółce IT
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
  • Dofinansowanie okularów
  • Drużyna Asseco Active Team
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta Multisport
  • Playroomy
  • Owocowe dni
  • Prywatna opieka medyczna
  • System motywacyjny
  • Spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie wypoczynku
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”

Powiązane