Główny specjalista

Starostwo Powiatowe w Lęborku
Główny specjalista
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0858
OBOWIĄZKI:
1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi;2wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem zamówienia;3)sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji postępowania, w tym: opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału;4)prowadzenie korespondencji z wykonawcami – w tym udzielanie odpowiedzi na pytania, sporządzanie wyjaśnień i ewentualnych modyfikacji treści SWZ;5)sporządzanie ogłoszeń o zamówieniu i wynikach postępowania oraz ich publikacja w BZP, TED i Biuletynie Informacji Publicznej;6)udział w pracach komisji przetargowych, w tym sporządzanie protokołów z postępowań;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: zamówienia publiczne


Wymagania inne:

[Inne] : pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4)znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków; 5)wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja;

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych

Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikających z...

  • Urząd Gminy Choczewo

  • Choczewo
  • wczoraj

Document Controller

Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym Zarządzanie...

  • Sunreef Venture S. A.

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków...

  • BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
  • 2025-12-08