Asystent ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent ds. administracji
Miejsce pracy: Delowo
Numer: StPr/25/1172
OBOWIĄZKI:
- Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków na stanowisku asystenta ds. administracji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe WZ, PZ, MM, prowadzenie dokumentacji, - Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, fax, skaner, drukarka, obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały), sporządzanie dokumentów biurowych,- Nadzór nad wprowadzaniem kart odpadu do BDO,Klasyfikowanie odpadów zgodnie z kodami i weryfikacja z posiadaną przez spółkę decyzją,- Nadzór nad energią wyprodukowaną z paneli fotowoltaicznych i rozliczanie bieżących jednostkowych kosztów energii,- Wsparcie w zakresie skupu odpadów drewnianych,- Wsparcie w zakresie zakupów materiałów produkcyjnych do produkcji skrzyń drewnianych,- Wsparcie w zakresie generowania raportów dot. suszenia drewna zgodnie z normą ISPM-15,- Wsparcie w zakresie generowania zleceń produkcyjnych dla skrzyń drewnianych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Delowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Słupsk
  • wczoraj

Asystent do spraw księgowości

1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

  • Kartuzy
  • 2025-11-19

Asystent do spraw księgowości

- wystawianie faktur,- segregowanie dokumentów księgowej,- pomoc w rozliczaniu płatności,- pozostałe prace biurowe; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

  • Skarszewy
  • 2025-11-19