Ogłoszenie numer: 10280786, z dnia 2025-09-29
Fundacja Pomocja
Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.
Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.
Specjalista ds. Osługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
- Zdobywanie swojego portfela klientów
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych
- Zdolność do pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
Oferujemy
- Tolerancyjność, inkluzywność i transparentność współpracy.
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie - bez pustych obietnic.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci dostosować pracę do swojego życia osobistego.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele.
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- paczki świąteczne
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista Relacji i Obsługi Klienta
Twoje zadania: Obsługa spraw i zapytań klientów, Obsługa spraw finansowo księgowych, Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizację zadań, Raportowanie i kontrola procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefonicznych, mailowych, czat) oraz udzielanie kompleksowych informacji o produktach/usługach. Efektywne rozwiązywanie problemów, reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbając o wysoki...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka...
Najnowsze komentarze