AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
- Nadzór techniczny nad nieruchomościami, w tym przeglądy i ocena usterek
- Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów oraz dokumentacji technicznej
- Koordynacja prac remontowych i usług zewnętrznych
- Zbieranie ofert i współpraca z wykonawcami
- Uprawnienia budowlane (specjalność ogólnobudowlana)
- Wykształcenie techniczne i min. 3 lata doświadczenia
- Obsługa pakietu MS Office i programu NORMA PRO
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane własne auto)
- Samodzielność, dobra organizacja i rzetelność
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- Samodzielność w realizacji zadań i niezbędne narzędzia pracy
- Szkolenia zawodowe oraz wsparcie rozwoju
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie wypoczynku i świadczenia socjalne
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Technik nadzoru nieruchomości, pomorskie / Gdynia ”.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Główne zadania realizowane na stanowisku: zarządzanie dokumentacją, dbałość o stan techniczny, nadzór nad pracą urządzeń infrastruktury (centrale wentylacyjne i klimatyzacyjne, węzły CO, CTTV), gospodarka środkami trwałymi, realizacja...
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego,...
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Bieżące administrowanie przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A. w mieście Gdynia i powiecie puckim - w tym dworcami Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz zlecanie napraw bieżących,...
Najnowsze komentarze