Uczelnie WSB Merito (wcześniej Wyższe Szkoły Bankowe) to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
Poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: R/48/2025
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- zarządzanie dokumentacją,
- dbałość o stan techniczny,
- nadzór nad pracą urządzeń infrastruktury (centrale wentylacyjne i klimatyzacyjne, węzły CO, CTTV),
- gospodarka środkami trwałymi,
- realizacja zakupów,
- prace pomocnicze, techniczne dla potrzeb szkoły a w tym: transportowe i organizacyjne,
- koordynacja bieżąca działania pracowników komórki.
Poszukiwane kompetencje:
- wykształcenie wyższe mile widziane techniczne/inżynieryjne,
- kierunek wykształcenia/obszar: administracja, zarządzanie nieruchomościami,
- doświadczenie zawodowe min 3 lata na podobnym stanowisku,
- zdolność do efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej, zarządzani sobą w czasie, kultura osobista,
- umiejętność obsługi programów biurowych MS365.
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie na umowy o pracę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Bieżące administrowanie przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A. w mieście Gdynia i powiecie puckim - w tym dworcami Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz zlecanie napraw bieżących,...
Specjalista ds. Administracji Nieruchomościami
Bieżące administrowanie nieruchomościami Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego i zlecanie napraw, konserwacji oraz przeglądów technicznych Obsługa spraw związanych z dostawami mediów do zarządzanych nieruchomości Współpraca z...
Administrator nieruchomości
Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych w Trójmieście (siedziba firmy znajduje się w Gdyni). Realizacja planów gospodarczych wspólnot oraz bieżące utrzymanie nieruchomości (koordynacja z konserwatorami)....
Najnowsze komentarze