poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Bieżące administrowania przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A. w mieście Gdynia i powiecie puckim - w tym dworcami,
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowalnego oraz zlecanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów oraz remontów,
- Prowadzenie spraw związanych z mediami dla nieruchomości,
- Przygotowanie informacji dla komórek dotyczących wynajmu nieruchomości oraz współpraca z klientem komercyjnym i mieszkaniowym.
- Doświadczenie w zarządzaniu i administrowania nieruchomościami - bezwzględny wymóg,
- Gotowość do pracy w terenie, w tym praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu,
- Znajomość przepisów prawa budowanego,
- Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie oraz w warunkach presji czasu,
- Bardzo dobra znajomość programu Excel,
- Posiadanie prawo jazdy kategorii B.
- Umowę o pracę na czas zastępstwa,
- Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
- Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
- Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
- Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
- Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego,...
Technik nadzoru nieruchomości
Nadzór techniczny nad nieruchomościami, w tym przeglądy i ocena usterek Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów oraz dokumentacji technicznej Koordynacja prac remontowych i usług zewnętrznych Zbieranie ofert i współpraca z wykonawcami...
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Główne zadania realizowane na stanowisku: zarządzanie dokumentacją, dbałość o stan techniczny, nadzór nad pracą urządzeń infrastruktury (centrale wentylacyjne i klimatyzacyjne, węzły CO, CTTV), gospodarka środkami trwałymi, realizacja...
Najnowsze komentarze