Ogłoszenie numer: 10230293, z dnia 2025-09-14
Patrycja Chylińska
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta
Wymagania
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
Oferujemy
- Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy
- Elastyczny grafik, który pozwoli dostosować pracę do życia osobistego
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten Kundenzufriedenheitskennzahlen Engagement und Verständnis für...
Client Support Specialist with Spanish
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków,...
Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących działalności świadczeniodawców;Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski;Udostępnianie klientom...
Najnowsze komentarze