Ogłoszenie numer: 10159562, z dnia 2025-08-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Kadrowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o świadczenia, tworzenie bazy uprawnionych,,
- Efektywne wsparcie w obsłudze świadczeń socjalnych dla wszystkich klientów wewnętrznych,
- Prowadzenie rozliczeń finansowych świadczeń, cykliczne raportowanie,
- Stała kontrola budżetu ZFŚS, koordynowanie naliczania świadczeń,
- Organizowanie wydarzeń w ramach działalności ZFŚS,
- Opracowywanie zapytań ofertowych, uczestnictwo w tworzeniu opisów i umów,
- Współudział w rozwoju systemu benefitów pracowniczych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w analizie danych finansowych i personalnych,
- Umiejętność przetwarzania danych liczbowych, biegłość w MS Excel,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- Mile widziana znajomość Prawa zamówień publicznych,
- Wysoka jakość obsługi klienta wewnętrznego,
- Nastawienie na współpracę i efektywność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za staż pracy,
- Premie kwartalne,
- Dofinansowanie do wypoczynku i zajęć rekreacyjnych,
- Spotkania integracyjne i pożyczki na cele mieszkaniowe,
- Benefity: karty sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie,
- Praca stacjonarna.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. kadrowych i administracyjnych
Oferujemy: Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Benefity: możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy), spotkania integracyjne, parking dla pracowników Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Zakres zadań: Obsługa...
Specjalista do spraw kadr
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i świadectw pracy, naliczanie zasiłków wynikających z zatrudnienia, prowadzenie dodatkowych ewidencji pracowniczych,...
Specjalista do spraw kadr i płac
praca biurowa- kadry i płace Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: KADRY I PŁACE Uprawnienia: obsługa programu Subiekt Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Najnowsze komentarze