Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Wymiar czasu pracy: 2 etaty
Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza
- profesjonalna obsługa gości hotelowych
- prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa
- kompleksowe informowanie o warunkach pobytu
- współpraca z innymi działami
- wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko-turystyczne)
- zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
- znajomość programów MS Office
- mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich
- wysoki poziom kultury osobistej
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- gotowość do pracy zmianowej (7:00-19:00; 19:00-07:00)
Przewidywana data zatrudnienia: Lipiec/Sierpień 2025 r.
Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
- bony świąteczne dla dzieci
- korzystny pakiet medyczny
- grupowe ubezpieczenie na życie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Recepcjonista / Konserwator
Obsługa gości (check-in / check-out) Udzielanie informacji i pomoc klientom Drobne prace konserwacyjne i techniczne (np. wymiana żarówki, sprawdzenie sprzętu AGD/RTV, itp.) Kontrola stanu technicznego apartamentów Współpraca z zespołem...
Pracownik recepcji hotelowej
Zakres obowiązków: Profesjonalna i serdeczna obsługa gości Dbanie o komfort i satysfakcję klientów Indywidualne podejście do potrzeb gości i szybkie reagowanie na ich oczekiwania Współpraca z zespołem, aby zapewnić najwyższy standard...
Recepcjonista (K/M)
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Nasze...
Najnowsze komentarze