Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (K/M)

Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (K/M)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: R/072025/MIGSM
Opis stanowiska
  • Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą.
  • Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
  • Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami.
  • Szybkie i adekwatne rozwiązywanie pojawiających się wyzwań oraz problemów gości.
  • Efektywne komunikowanie się w języku polskim oraz angielskim.
Wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji.
  • Inicjatywa i zadowolenie z pracy.
  • Naturalna empatia i umiejętność znajdowania optymalnych rozwiązań.
  • Chęci do nauki i rozwoju zawodowego.
Oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz premie półroczne.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz świadczenia świąteczne.
  • Prywatna opieka medyczna Medicover i karta Multisport.
  • Regularne spotkania integracyjne oraz obiady pracownicze.
  • Realne możliwości awansu zawodowego.
  • Wyjątkowe karty zniżkowe na pobyty w naszych hotelach na całym świecie.
  • Atrakcyjny program poleceń pracowniczych z bonusami finansowymi.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Recepcjonista / Recepcjonistka – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Wymiar czasu pracy: 2 etaty Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa kompleksowe informowanie o warunkach...

  • Uniwersytet Morski w Gdyni

  • Gdynia
  • 2025-07-23

Recepcjonista / Konserwator

Obsługa gości (check-in / check-out) Udzielanie informacji i pomoc klientom Drobne prace konserwacyjne i techniczne (np. wymiana żarówki, sprawdzenie sprzętu AGD/RTV, itp.) Kontrola stanu technicznego apartamentów Współpraca z zespołem...

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO "MAXIMAL" SPÓŁKA AKCYJNA

  • Gdynia
  • 2025-07-20

Recepcjonista (K/M)

Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Co...

  • Mercure & Ibis Gdańsk

  • Gdańsk
  • 2025-07-17