Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik ds. obsługi klienta
Praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż, wycena, negocjacje handlowe, obsługa komputera, wyjazdy na spotkania. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - znajomość...
Maps Customer Support with Japanese
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
Customer Care z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych...
Najnowsze komentarze