Referent- służba mundurowa - wydział materiałowy- logistyka

18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Referent- służba mundurowa - wydział materiałowy- logistyka
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0978
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia: https://18wog.wp.mil.pl/bip/ogoszenia/oferty-pracy/-prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem i wypłatą świadczeń pieniężnych dla żołnierzy zawodowych, -prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej- prowadzenie obowiązujących w Służbie Mundurowej rejestrów;- prowadzenie elektronicznych kart wyposażenia osobistego żołnierzy zawodowych - wykonywanie pism i innych dokumentów- przygotowanie do archiwizacji dokumentów słuzby mundurowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 670 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Starszy referent

Warunki pracy Praca w siedzibie urzędu. Praca biurowa przy komputerze, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca wymaga przemieszczania się w budynku. Budynek wyposażony w windę. Zakres zadań ewidencjonowanie przychodzącej i...

  • Komenda Miejska Policji w Gdyni

  • Gdynia
  • 2025-07-23

Referent

Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów MOPS, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, udzielanie informacji, prowadzenie dziennika korespondencji MOPS, obsługa centrali telefonicznej i faksu, archiwizacja dokumentów. Wymagania...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

  • Rumia
  • 2025-07-22

Młodszy referent lub referent lub podinspektor lub inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości Skarbu Państwa oraz powiatowym zasobem nieruchomości,2. Prowadzenie spraw i postępowań z zakresu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,3. Prowadzenie postępowań...

  • Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim

  • Pruszcz Gdański
  • 2025-07-22