Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Zadania:
Co będziesz robić?
- Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
- Pasja do nauki.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera....
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi...
Najnowsze komentarze