na czas określony
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego - Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17
- zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają przedsiębiorstwa i korporacje,
- rozpatrujesz reklamacje,
- sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem głównie telefonu, email,
- wspierasz klientów w obsłudze bankowości elektronicznej,
- współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
- wiesz, jak dobrze zorganizować własną pracę i potrafisz pracować w zespole,
- efektywnie działasz pod presją czasu,
- nie boisz się nowych wyzwań.
- Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, korekt, anulacje zamówień, zmiana;- kontakt ws...
Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera....
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Najnowsze komentarze