Pomoc biurowa/zarządca nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pomoc biurowa/zarządca nieruchomości
Miejsce pracy: Rumia
Numer: StPr/25/0621
OBOWIĄZKI:
Prace administracyjne, zarządcze, obsługa nieruchomości, kontakt z klientem oraz innymi podmiotami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa klienta, prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Rumia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji....

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • 2025-06-18

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Miejsce pracy: Cała Polska Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek...

  • Poczta Polska S.A.

  • Gdańsk
  • 2025-06-17

Specjalista

Warunki pracy Praca biurowa w pozycji, siedzącej praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie wykonywana w siedzibie Urzędu. Budynek Urzędu posiada windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, a także odpowiednio dostosowane...

  • Urząd Statystyczny w Gdańsku

  • Gdańsk
  • 2025-06-10