Sekretarz

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pucku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Puck
Ogłoszenie o naborze Nr 151531

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa klientów zewnętrznych.


Budynek piętrowy, praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe (szkolenia).


Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy.


Pomieszczenia sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach.


Kontakt z materiałem biologicznym i zwierzętami.


 


 

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu, prowadzi elektroniczną ewidencję i obieg pism wpływających w ramach systemu EZD (system elektronicznego zarządzania dokumentacją);
  • przyjmuje, rejestruje i rozdziela dokumenty wewnątrz urzędu;
  • przyjmuje akta wytworzone w urzędzie do archiwum zakładowego, porządkuje akta, ewidencjonuje posiadane i przyjmowane akta oraz przechowuje w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych;
  • przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego;
  • przyjmuje próbki do badań;
  • obsługuje petentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym inspekcji weterynaryjnej i jej zadań wynikających z obowiązujących przepisów ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej,
  • Znajomość ustaw o służbie cywilnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie danych osobowych,
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • Komunikatywność, aserywność, samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów / kandydatek urodzonych 01.08.1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Starszy inspektor

Warunki pracy Praca w systemie równoważnym, praca zmianowa, w tym w godzinach nocnych. Częste wyjazdy służbowe związane z kontrolą rybołówstwa, w tym zagraniczne. Odbywanie rejsów na statkach kontrolnych i innych. Kontrole przeprowadzane...

  • Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Słupsku

  • Hel
  • 2025-05-29

Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych

- obsługa biura administratora,- sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów i prowadzenie procesow inwestycyjnych związanych z termomodrnizacją budynków i efektywnością energetyczną,- obsługa klienta,- udział w spotkaniach z...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

  • Słupsk
  • 2025-05-27

Inspektor

Warunki pracy PROWADZENIE SEKRETARIATU: DZIENNIK KORESPONDENCYJNY REJESTRY OBSŁUGA TELEFONÓW KORESPONDENCJA WYCHODZĄCA ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI OBSŁUGA PETENTÓW Zakres zadań PROWADZENIE SEKRETARIATU, DZIENNIK KORESPONDENCYJNY OBSŁUGA...

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pucku

  • Puck
  • 2025-05-25