Referent ds. administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Prabuty
Numer: StPr/25/0282
OBOWIĄZKI:
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie analiz, sprawozdań na podstawie dostarczonych danych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Grupę docelową w ramach programu Fundusze Europejskiej dla Pomorza stanowią osoby zarejestrowane w urzędzie jako bezrobotne, w szczególności osoby znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. osoby młode w wieku 18-29 lat, osoby w wieku 55 lat i starsze, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety, osoby sprawujące opiekę nad dziećmi, osobami z niepełnosprawnościami czy osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.

Miejsce pracy:

Prabuty


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Technik administracji

3.Obsługa inspektoratu,4.Obsługa archiwum,5.Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,6.Obsługa urządzeń biurowych,7.Obsługa interesantów,8.Przygotowanie projektów pism, 9.Przygotowanie danych do sprawozdawczości,10.Prowadzenie...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu

  • Sztum
  • wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

wystawianie faktur sprzedażowych, pracownik odpowiedzialny za obieg dokumentów w firmie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

  • Gdynia
  • 2025-05-06

Specjalista ds. Operacyjnych

Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały...

  • Gemini Polska Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2025-05-06