Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Stanowisko: Referent
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza
Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r.
- prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych
- nadzór nad sprawami technicznymi obiektu
- wystawianie faktur VAT za wykonane usługi
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- tworzenie raportów i analiz
- prowadzenie zamówień
- rozliczanie czasu pracy pracowników
- doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą klienta minimum 3 lata
- wykształcenie wyższe
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programu klasy ERP
- mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej
Ta oferta jest kierowana do osób, które chcą się związać z uczelnią na dłuższy czas (cenimy sobie partnerską współpracę na wiele lat) i lubią pracę z ludźmi.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- korzystny pakiet medyczny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,
- bony świąteczne dla dzieci,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik biurowo - administracyjny
Prace administracyjno - biurowe według potrzeb pracodawcy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17 (do ustalenia z pracodawcą). Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse...
Pracownik administracyjno-biurowy
Wykonywanie zadań stażowych z wykorzystaniem programów komputerowych:- księgowym: COMARCH ERP OPTIMA, PŁATNIK- deklaracje ZUS, przygotoaywanie dokumentacji do ksiegowości,- arkusz kalkulacyjny EXCEL - prowadzenie zestawień,- wprowadzanie...
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca...
Najnowsze komentarze