Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Stanowisko: Referent
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza
Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r.
- prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych
- nadzór nad sprawami technicznymi obiektu
- wystawianie faktur VAT za wykonane usługi
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- tworzenie raportów i analiz
- prowadzenie zamówień
- rozliczanie czasu pracy pracowników
- doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą klienta minimum 3 lata
- wykształcenie wyższe
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programu klasy ERP
- mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej
Ta oferta jest kierowana do osób, które chcą się związać z uczelnią na dłuższy czas (cenimy sobie partnerską współpracę na wiele lat) i lubią pracę z ludźmi.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- korzystny pakiet medyczny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,
- bony świąteczne dla dzieci,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i...
Młodszy specjalista ds. administracji
- obsługa klientów- odczytywanie urządzeń pomiarowych oraz wykonywanie rozliczeń.- prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz planowanie, zlecanie i kontrola przeglądów nieruchomości. Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat....
Technik administracji
3.Obsługa inspektoratu,4.Obsługa archiwum,5.Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,6.Obsługa urządzeń biurowych,7.Obsługa interesantów,8.Przygotowanie projektów pism, 9.Przygotowanie danych do sprawozdawczości,10.Prowadzenie...
Najnowsze komentarze